سؤالات متداول

آیا به جز ایران، به سایر کشورها نیز ارسال دارید؟

خیر، متأسفانه در حال حاضر تنها امکان ارسال محصولات به سراسر ایران را داریم.

 آیا می‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟

خیر، متأسفانه درحال حاضر این امکان وجود ندارد.

هزینۀ ارسال سفارشات چقدر است؟

ارسال محصولات آرایشی و مراقبتی مری لند استور و همچنین محصولات مری مون که شامل؛ شمع، سرامیک و لباس است، به صورت پسکرایه می‌باشد و شما عزیزان بسته به محل سکونت خود، هزینۀ پست را شخصاً به مسئول تیپاکس پرداخت می‌کنید. 

* توجه فرمایید که جهت تسهیل فرایند خرید و کاهش هزینه‌های شما عزیزان، از این پس نیازی به پرداخت هزینه پست جداگانه برای محصولات برند مری مون هوم (سرامیک، شمع و لباس) وجود ندارد و ارسال محصولات آرایشی/مراقبتی و محصولات مری مون هوم با هم انجام خواهد شد!

اگر در زمان تحویل سفارشات در محل حضور نداشتیم، چه باید بکنیم؟

درصورتی‌که در زمان تحویل بسته در محل حضور نداشتید، بسته مرجوع شده و مجدداً روز بعد از سمت تیپاکس برایتان ارسال می‌شود و درصورتی‌که بار دوم هم در محل حضور نداشته باشید، بسته به آدرس مبدأ برگشت خواهد خورد.

پس از ثبت سفارش، محصولات در چه بازۀ زمانی به دست ما می‌رسند؟

محصولات فروشگاه، طی 7 روز کاری پس از ثبت سفارش؛ بسته‌بندی و تحویل تیپاکس می‌شوند. درنتیجه، بسته به محل سکونت شما، ممکن است حدود 7 الی 14 روز کاری طول بکشد تا بسته به دست شما برسد!

(پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی جزء روزهای کاری محسوب نمی‌شوند.)

آیا امکان دریافت محصولات به‌صورت حضوری هم وجود دارد؟

خیر، مری لند استور یک فروشگاه اینترنتی است و در آن امکان دریافت حضوری محصولات وجود ندارد.

چگونه از تاریخ انقضای محصولات اطلاع پیدا کنم؟

تاربخ انقضای تمامی محصولات در قسمت توضیحات محصولِ سایت، ثبت شده است.

 اگر کالایی را که سفارش دادیم، شکسته یا خراب تحویل گرفتیم، چه کنیم؟

پیش از ارسال، تیم ما تمامی محصولات را جهت بررسی هرگونه ایراد، شکستگی و... بازرسی می‌کند. همچنین، جهت اطمینان شما عزیزان از سلامت محصولات، پیش از باربری، علاوه‌بر چک کردن بسته‌بندی و محتویات آن، از تمامی بسته‌های ارسالی عکس برداری می‌کنیم. به همین دلیل، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی؛ تنها درصورتی می‌توانید از تیپاکس خسارت آسیب به بسته‌تان را دریافت کنید که به محض تحویل گرفتن بسته، از ابتدای روند باز کردن آن فیلمبرداری نمایید. در غیر این صورت، نه مجموعۀ ما و نه تیپاکس، به هیچ عنوان ملزم به پرداخت کوچکترین خسارتی به شما عزیزان نیستند. توجه داشته باشید؛ فیلمی که از بسته تهیه می‌کنید، باید بدون ثانیه‌ای قطعی و کات‌شدگی باشد. پس از باز کردن جعبۀ پستی نیز، می‌بایست حتماً بسته‌بندی خود محصولات را جلوی دوربین باز و محتویات آن را چک کنید! هر فیلم یا عکسی به جز این مدل، فاقد ارزش بوده و قابلیت پیگیری نخواهد داشت!! علت وضع چنین قوانینی، احترام و ارزشی است که برای شما عزیزان قائل هستیم، با رعایت این قوانین، به ما کمک می‌کنید خدمات‌مان را با کیفیت بالاتری به شما عزیزان ارائه کنیم.

آیا امکان لغو سفارش ثبت‌شده وجود دارد؟

پیش از تحویل سفارشات به تیپاکس توسط ما، 100درصد مبلغ سفارش قابل بازگشت می‌باشد. جهت آگاهی از وضعیت سفارش خود یا اعلام درخواست کنسلی با ادمین فروشگاه ارتباط بگیرید. آیدی تلگرام: @Maryland_store)

پس از ارسال سفارشات از طرف ما، چه در بخش محصولات آرایشی و مراقبتی و چه در بخش مری مون هوم (لباس، شمع و سرامیک) تنها در صورتی امکان بازگشت و کنسلی وجود دارد؛ که ایراد بستۀ ارسالی، از جانب ما بوده باشد. پس از بازگشت بسته و با توجه به وضعیت محصول و شرایط آن، میزان دقیق مبلغ عودتی تعیین می‌شود. 

اگر هم از محصولات مراقبتی و آرایشی و هم از محصولات مری مون خرید انجام بدم، میشه همه تو یه بسته برام ارسال بشن؟

بله. جهت تسهیل فرایند خرید و کاهش هزینه‌های شما عزیزان، از این پس نیازی به پرداخت هزینه پست جداگانه برای محصولات برند مری مون هوم (سرامیک، شمع و لباس) وجود ندارد و ارسال محصولات آرایشی/مراقبتی و محصولات مری مون هوم با هم انجام خواهد شد!

من چندین سفارش مختلف روی سایت ثبت کردم میشه همه‌ با هم بیاد؟

خیر. متاسفانه به دلیل تعداد بالای سفارشات و تعدد سبدهای خرید در سایت امکان بررسی تک به تک و جداسازی آن‌ها برایمان فراهم نیست.